Pārdošana: māksla radīt abpusēji izdevīgu darījumu

Pārdošanā, īpaši B2B segmentā, ir svarīgi atcerēties: jūsu pārdošana – tas ir kāda cita pirkums. Un pirkums nav tikai resursu apmaiņa, tas ir darījums, kuram ir jāatstāj uzvaras sajūta abām pusēm.

Cilvēkiem patīk lepoties ar veiksmīgiem darījumiem, daloties savos panākumos ar kolēģiem un partneriem. Bet kas notiek, ja vēlāk atklājas, ka pirkums bija neizdevīgs? Zaudējuma sajūta klientam kļūst par spēcīgu negatīva katalizatoru. Un šis negatīvais viedoklis izplatās daudz ātrāk nekā jebkādas rekomendācijas.

Antireklāma ir visspēcīgākā ietekmes forma tirgū, un, kas ir vissliktāk, tā klientiem ir gandrīz bezmaksas. Katrs stāsts par neveiksmīgu sadarbību rada šķēršļus jūsu turpmākajai pārdošanai.

Tāpēc nekad nevajadzētu censties “noraut lielo laimestu” pārdošanā. Darījumam ir jābūt abpusēji izdevīgam, pretējā gadījumā jūsu panākumi būs īslaicīgi, bet sekas – ilgtermiņa. Centieties panākt, lai katrs darījums kļūtu par ilgtermiņa sadarbības sākumu, nevis klienta nožēlu cēloni.

Leave a Reply